بیماری مرحله 5 کلیه می تواند دیالیز را ندارد بهترین درمان چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مرحله 5 کلیه می تواند دیالیز را ندارد بهترین درمان چیست

سلام من در بیماری مرحله 5 کلیه بعد از بودن در مرحله 5 هستم اما به دلیل دیگر مسائل مربوط به سلامت چه درمان شرط برای من است نامزد دیالیز نیست. من در مورد چای گزنه گفته شد آن را به ارزش با استفاده از من را؟

در واقع، چای گزنه می تواند یکی از درمان های طبیعی از بیماری کلیوی. این است که اغلب به عنوان دیورتیک برای کمک به حذف مایع اضافی و سایر مواد زائد را از طریق ادرار شناخته می شود. همچنین می تواند به عنوان خواص ضد التهابی، که می تواند کمک به پاک درد مفاصل، ورم مفاصل، تب و آلرژی و التهاب در کلیه استفاده می شود. علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش قند خون بالا و کاهش آسیب کلیوی.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، آن را به ارزش به استفاده از چای گزنه است، اما باید آن را به عنوان بهترین درمان آنها درمان نمی کنند. علاوه بر این، چای گزنه به عنوان یک نوک پستان طبیعی گیاهی آن نیز ممکن است برخی از عوارض جانبی خفیف برای بیماران شود. بنابراین، بیماران CKD باید دکتر خود یا دکتر آنلاین ما قبل از آنها آن را بنوشید مشورت کنید.

بهترین درمان برای بیمار بیماری مرحله 5 کلیه که می تواند دیالیز را ندارد چیست؟

همانطور که همه ما می دانیم، پس از مردم به بیماری مرحله 5 کلیه، دیالیز همیشه توصیه می شود، اما به دلیل برخی از دلایل برخی از مردم می توانند دیالیز را ندارد، به طوری که آنها باید به دنبال کمک از دیگر درمان. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان این بیماری است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، این درمان می تواند پیشرفت تاخیر، حتی متوقف کردن آن با بهبود عملکرد کلیه است. Whats بیشتر، برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس با کمک این درمان داشته باشد.

از بالا ما می توانید ببینید که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای مرحله 5 بیمار بیماری کلیوی که می تواند دیالیز را ندارد و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، مرحله 5 بیماری کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: